De nieuwe Fall/ Wintercollectie is binnen. We nodigen je uit in onze winkel!
  • CONCEPTSTORE
  • WEKELIJKS NIEUWE PRODUCTEN
  • 24/7 ONLINE BESTELLEN
  • OP WERKDAGEN VOOR 15:00 UUR BESTELD, DEZELFDE DAG VERZONDEN!
Klantenservice

Is er iets nog niet helemaal duidelijk? Of heb je een vraag? Bekijk dan eerst onderstaand overzicht met onze meest gestelde vragen/ antwoorden. Mocht je vraag hier niet tussen staan? Of is je vraag na het lezen van deze pagina nog niet helemaal beantwoord? Neem dan contact met ons ons middels het contactformulier op deze pagina. 

1 Account
1.1 Hoe maak ik een account aan op BlesConcept.com?

Als je een bestelling wilt plaatsen in onze webshop, is het handig om een account aan te maken. Je kunt een account aanmaken door rechtsboven te klikken op “account aanmaken/ registreren”. Je vult vervolgens een paar gegevens in, en je bent klaar. De volgende keer dat je onze webshop bezoekt, hoef je alleen nog maar in te loggen.

1.2 Wat is het voordeel van een account aanmaken?

Het voordeel hiervan is, dat je artikelen kunt opslaan als favoriet. Daarnaast kun je eerder geplaatste bestellingen terug zien. Indien je een artikel wilt retourneren, dan kun je het artikel selecteren en aanmelden als retour.

1.3 Kan ik ook een bestelling plaatsen als ik geen account aan wil maken?

Ja, natuurlijk is er ook een mogelijkheid om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken. 

2 Bestellen
2.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Indien je een account hebt aangemaakt in onze webshop, log je eerst in. Vervolgens klik je op een product naar keuze en vul je de gewenste maat in. Door op de knop “in winkelwagen” in te drukken, verplaats je de bestelling naar je winkelwagen. Als je klaar bent met shoppen, klik je rechtsboven in het scherm op “winkelwagen”, en vervolgens op “bestellen”. Heb je geen account aangemaakt? Vul dan tot slot de gevraagde gegevens in. Door middel van de betaling rond je je aankoop af. Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling.

2.2 Wanneer is mijn bestelling afgerond?

Nadat je alle stappen hebt doorlopen en je de betaling hebt voldaan. Je ontvangt vervolgens direct een mail met de orderbevestiging van ons. 

2.3 Wat kan ik het beste doen als ik twijfel over de maat?

Twijfel je over de maat adviseren wij je om contact met ons op te nemen. Ons team staat dagelijks voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en advies te geven over de maten. Klik hier voor onze contact gegevens. 

2.4 Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?

Dit is afhankelijk van of de bestelling al aangemeld is bij PostNL of nog niet. Je kunt in dit geval het best zo snel mogelijk even bellen met de winkel. 

2.5 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Nee, in principe kan dit niet. Alleen als er sprake is van een bijzondere situatie, kan de bestelling, mits de bestelling nog niet verzonden is met PostNL, geannuleerd worden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de winkel. 

2.6 Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Nee, dit kan helaas niet. Als je bestelling geplaatst is, kan je bestelling niet meer gewijzigd of aangepast worden.

3 Betalen
3.1 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling, zodra je alle stappen van het bestelproces hebt doorlopen, betalen met IDeal. 

3.2 Kan ik ook een cadeaubon kopen?

Ja, dit kan zeker. Wij verkopen alleen geen cadeaubonnen online. ALs je een cadeaubon wilt kopen, kun je het best even langskomen in de winkel. Dan maken we het direct voor je in orde!

3.3 Kan ik online betalen met een cadeaubon?

Nee, je kunt op dit moment een cadeaubon alleen inwisselen in onze winkel. In de toekomst kun je ook online betalen met een cadeaubon. Hier wordt nog aan gewerkt om dit te realiseren. 

4 Verzenden
4.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag. Heb je een bestelling geplaatst op een werkdag voor 15:00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. 

4.2 Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dit kan. Zodra je bestelling door PostNL is opgehaald, ontvang je direct een e-mail van ons met de track en trace code van je bestelling. 

5 Retourneren
5.1 Kan ik een artikel retourneren?

Ja, dit kan. Je kunt echter alleen een artikel retourneren, indien er voldaan is aan de retourvoorwaarden. 

5.2 Welke retourvoorwaarden zijn er?
  • Het artikel moet binnen 14 dagen geretourneerd zijn
  • Artikelen dienen in originele staat, voorzien van labels en etiketten, retour gestuurd te worden
  • Het artikel mag geen gebruiks,- of draagsporen bevatten 
5.3 Wat is het retour adres?

Bles Concept 
Gelderlandplein 141
1082 LV Amsterdam 

5.4 Welke stappen moet ik doorlopen als ik een artikel wil retourneren?
  1. Log in op je account. Hier vind je al je recente orders terug.
  2. Klik naast de order waarvan je artikelen wilt retourneren op 'bekijken'.
  3. Je komt nu in het overzicht van de betreffende order. Rechts onderin vind je de knop 'artikelen retourneren'. Klik hierop. 
  4. Geef vervolgens aan welke producten je wilt retourneren, en waarom de betreffende producten geretourneerd worden.
  5. Klik tot slot op verstuur. 
5.5 Worden mijn retourkosten vergoed als ik een artikel retourneer?

Kosten die gemaakt worden voor het retour sturen van artikelen worden niet door Bles Concept vergoed. Deze zijn voor rekening van de klant. Wij adviseren ten alle tijde de te retourneren artikelen terug te sturen met een Track & Trace code. Stuur een kopie van je verzendbewijs naar [email protected] Zet in de titel het de volgende tekst: Retour - ordernummer + verzendbewijs.

5.6 Binnen welk termijn ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Nadat we de retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd door onze retourafdeling. Het aankoopbedrag van de geretourneerde producten wordt na 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. 

5.7 Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Zodra wij je retour hebben ontvangen, sturen we je hier een bericht over. Indien je nog niks van ons hebt vernomen, is je retourpakket nog niet bij ons binnen. 

5.8 Kan ik een artikel ook omruilen?

Nee, dit kan helaas niet. Wij adviseren je het artikel retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »